.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خانه تکانی بزرگ در دستگاه های اجرایی مازندران

ابوطالب شفقت گفت: همزمان با ایام نوروز، دومین خانه تکانی بزرگ دستگاه های اجرایی استان مازندران، 26 اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، استاندار مازندران، عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی مازندران اظهار داشت: این اقدام در سال گذشته سبب شد تا زباله های جاده های بین راهی که توسط دستگاه های اجرایی استان جمع آوری شده، نظر مسافران را به استان جلب کند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات لازم از سوی دستگاه های اجرایی استان جهت آرام سازی و فراهم کردن زمینه مناسب برای سفر مسافران در ایان نوروز صورت گیرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بسته های فرهنگی مختلفی بین مسافران استان توزیع می شود، افزود: کاروانهای شادی ماه تی تی توسط هنرمندان استان در ایام نوروز در پارکهای استان برای مسافران نمایشهای شاد تدارک دیدند.

شفقت با بیان اینکه کشیکهای نوروزی برای پخت نان در ایام نوروز برنامه ریزی شده است، یادآور شد: شرکت نفت باید نسبت به ذخیره سازی بنزین مازاد در استان برنامه ریزی داشته باشد.

این مسئول با اعلام اینکه دو هزار و 550 کلاس عادی و 450 کلاس مجهز از سوی آموزش و پرورش مازندران برای اسکان مسافران آماده شده است از نیروی انتظامی خواست تا با همکاری فرمانداری ها نسبت به مکان یابی ایجاد چادرها و امنیت مسافران برنامه ریزی اصولی صورت دهند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تمامی جایگاه های عرضه سوخت در استان ملزم به نصب پارچه های خیرمقدم به مسافرین کردند از شرکت نفت خواست تا زمینه مناسب برای استفاده مسافران از سرویسهای بهداشتی در جایگاه ها را صورت دهند.

شفقت با بیان اینکه مازندران سالانه پذیرای میلیونها گردشگر از اقصی نقاط کشور در ایام نوروز است از مسافران خواست تا در ایام نوروزی زباله ها را در سطلها و مکانهای جمع آوری زباله تخلیه نمایند.

این مسئول عنوان کرد: با ورود 10 میلیون گردشگر به استان مازندران دو هزار و 500 گرم زباله تولید می شود و مسافران اگر زباله ها را در پارکها و جنگلها بزیزند هزینه گزافی متحمل استان خواهد شد.

استاندار مازندران همچنین از هماهنگی های صورت گرفته برای حمل و نقل سربازان و دانشجویان در روزهای آخر سال به استان محل سکونت آنها با حمل و نقل و پایانه ها خبر داد و گفت: سازمان حمل و نقل و پایانه های استان حق ندارد بدون ضوابط و آیین نامه نسبت به افزایش قیمت سواری، اتوبوس و مینی بوس اقدام کند.

طرح تسهیلات نوروزی مازندران از 25 اسفند 86 تا 15 فروردین سال آینده در استان برگزار می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.469 seconds.